|
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуєте: проектна технологія,
створення проблемних ситуацій, робота в групах, інформаційно-комунікаційні
технології.
|
|
Власний особистісний і педагогічний портрет
Закінчив Рівненський державний гуманітарний університет. Вся моя педагогічна діяльність націлена на формування багатомовності особистості - сучасного поліглота. Використовуючи в своїй роботі найсучасніші методи та навчальні посібники навчання англійської мови, намагаюсь дозувати навчальний матеріал, розставляти в ньому різні акценти в залежності від потреб та можливостей учнів, створюючи для них ситуацію вибору, стимулюючи саморозвиток , їхнє бажання до самовдосконалення та самореалізації. Своїм прикладом привчаю своїх вихованців бути творчими особистостями, які вміють довести до кінця розпочату справу. Завжди вважав учня суб’єктом навчальної діяльності, виконуючи при цьому роль організатора, консультанта та помічника, забезпечуючи педагогічний супровід діяльності учня, стимулював його самостійність, розвиток рефлексії, активність. Не визнаю викладацького зазнайства, повчального тону. Ніколи не докоряю дитині за допущену помилку. Дуже не люблю «показушні» уроки. Мої уроки завжди відкриті для всіх і завжди. Основним своїм завданням вбачаю у наближенні власної професійної компетентності до рівня сучасних вимог. Ділюся набутим досвідом роботи і власними дидактичними матеріалами. Беру участь у роботі методичних установ міста: провожу відкриті уроки,. Велика зацiкавленiсть у своїй роботi, небайдужiсть, наполегливість та щира любов до дiтей, високий професiоналiзм дозволяють завжди досягти поставленої мети.
Учні чекають від нас цікавих уроків, динамічних, як вони самі. На власному досвіді впевнився: чим більш захопливий, невимушений і змістовний урок, тим більше вчитель готувався до нього. І часом щиро жалієш, що в добі всього 24 години, а хочеться, щоб кожен урок дарував учневі відкриття, запам'ятовувався. Не пізнавши характеру, душі дитини, не відбудешся як педагог. Споконвічна істина. Навчати школярів треба не тільки основам наук, а й вмінню слухати і чути один одного, поважати чужу думку, бути чуйними, вміти співчувати.
Як відповідати цим вимогам? Я з досвіду впевнився, що це можливо, якщо педагогічне кредо стає життєвим кредо!
Наша кафедра
|
Блищик Валентина Миколаївна
вчитель англійської та німецької
мови
спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист;
Педагогічний стаж 36 років |
|
Шевчук Наталя Федорівна
вчитель німецької мови
спеціаліст ІІ категорії;
Педагогічний стаж 10 років
|
|
Токарська
Катерина В’ячеславівна
вчитель англійської та німецької мови
спеціаліст
Педагогічний стаж 3 роки
|
|
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВступай до нас https://bdpu.org.ua/
ВідповістиВидалитиВступай до нас https://bdpu.org.ua/
ВідповістиВидалити